Thursday, September 15, 2011

sUkaNya~~ =DD

assalamualaikum....


wahh..lama bebenor rasa ehh xmelawat site nie..dah bersawang dah pown..labah2 pon dah membiak sampai ke berapa generation ntah..heh3..

Alarhh..bukan saja2 xnak update blog..,tapi busy bebenor den nie   hah..kalah PM..! haha..ok larhh..entry kali nie aku nak cita pasal life aku as a matriculation student.,.korang rasa, best x study matrix nie..? org slalu ckap matrix nie susah..iye kew..??

hurmm..bagi aku.,susah or x matrix 2 depends on individu 2 sendiri larhh..kalau dya boleh sesuaikan diri.,then it will be just a piece of cake for them.,but if not, then their life will change into a total disaster.!! hahaha..

kalau orAng tanya aku life kat matrix best or x..,aku jawab, best sgt3!!! tapi kalau org tanya, exam camna?? aku diam jaa..HAHAHA..

Sebenarnya study kat matrix xdak larh teruk sangat..boleh jaa kalau nak enjoy.,tapi kena pandai2 la divide masa 2..and of course.,masa nak enjoy 2 mmg teramat sikit larhh..huhu..tapi aku xkisah..,dah boleh duduk dgn kawan2 dah cukup untuk buat aku rasa enjoy.. =)

pEsTa TaNgLuNg

meo0ww.. =P

aten husna.. =)

zAtI n tIn nAnI  =p

budak gediks.. =P


kalau ekutkan ati.,nak jaa ambik C-Mart 2 bawak balek KMK.. ;D

amenda la budak nie..  =o

FaeZatUl  FaeZah..!! =L

mona n me.. =)

mona, aku n esah.. =Y

luve u so0 muchh!!

my dearest darling., mun n wina.. =)

aku, jong, aten n leha.. kami nak gi outing!!! =DD




Bagi aku, its ok kalau wifi kat kmk 2 xdak sekali pown or lembap kalah siput pown.,aku xkesah..aku bleyh hidup lagi..tapi kalau kawan2 aku xdak..,mmg aku sangat2 kesah!! silap ari bulan aku boleyh mati kat kmk 2..huhu..


to ALL MY DARLINGS, I LAP U SO MUCH!!
EVEN AMPA SELALU CAKAP AKU WAYAR POWN.,AKU XKESAH COZ AKU JADI WAYAR DGN AMPA SUMA JAA..HAHAHA.. 

ok larh..,that's all untuk kali nie..hope next time aku akan ada masa lagi untuk bercerita...tata semua..see u again next tyme.., assalamualaikum n gud nyte! =D

No comments:

Post a Comment